TIEDOTE 17.4.2020 - ES-System vahvistuu Suomessa

ES-System vahvistuu Suomessa

yritysoston myötä uutena jakelijana aloittaa myös Glamox Oy.

TIEDOTE 17.4.2020

ES-System vahvistuu Suomessa

Suomessa hyvän vastaanoton saaneilla ES-Systemin tuotteilla on keväästä 2020 lähtien kaksi jakelijaa. Pitkään ES-systemin kanssa töitä tehnyt KT Interior Oy jatkaa maahantuojana ja yritysoston myötä uutena jakelijana aloittaa myös Glamox Oy.

Tällä järjestelyllä takaamme asiakkaillemme mahdollisimman laajan tuen. Yhteisesti on sovittu, että KT interior Oy hoitaa tällä hetkellä ajankohtaiset sekä keskeneräiset ES-System projektinsa ja uusissa projekteissa osapuolet palvelevat asiakkaitaan tiedotteen mukaisesti. Lisätietoja käytännön järjestelyistä antavat allekirjoittaneet.

Helsinki 17.4.2020

Teemu Kuusinen Anne Neuvonen
Glamox Oy KT Interior Oy

ES-System on Puolan johtava ja yksi Euroopan moderneimmista valaisinvalmistaja, vuodesta 2020 ES-Systems on kuulunut Glamox Group:iin. ES-Systemin tuotannosta suurin osa on asiakkaiden erityistarpeisiin valmistettuja tuotteita. ES-Systemin valikoimasta löytyy runsaasti muotoilultaan muista erottuvia valaisimia ja valoviivoja, joissa on käytetty viimeisintä LED–tekniikkaa. Teknisissä ja muissa yksityiskohdissa voidaan huomioida asiakkaan toivomuksia.
ES-Systemin liiketoiminnasta keskeinen osuus tulee Euroopan vientimarkkinoilta.